اسلایدر

یونایتد به دنبال قاتل بارسلونا

$@ بارسلونا @$اخبار بارساو...
اخبار فوتبال
لینک دوستان
خرید موزن میکرو تاچ مکس">خرید موزن میکرو تاچ مکس
خرید عینک آفتابی">خرید عینک آفتابی
خرید هدیهhttp://">خرید هدیه
تبادل لینک">تبادل لینک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sport و آدرس behnam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





منچستر یونایتد آماده ارائه پیشنهادی 12 میلیون پوندی برای به خدمت گرفتن وانایاما به باشگاه سلتیک گلاسکو است.

به گزارش Daily Mail، پس از درخشش خیره کننده وانایاما در دیدار سلتیک گلاسکو و بارسلونا اسپانیا، استعداد یاب‌های به سرعت دست به کار شده و مذاکرات را باشگاه سلتیک آغاز کردند. مارتین فرگوسن، مسئول بخش استعداد یابی اروپا منچستر یونایتد روز چهارشنبه از نزدیک شاهد گلزنی این هافبک کنیایی و عملکرد عالی وی در مهار ژاوی و اینیستا در ورزشگاه سلتیک پارک بود. 

پیش از یونایتدی‌ها، باشگاه کویئنز پارک رنجرز خواهان به خدمت گرفتن وانایاما با مبلغی به ارزش 10 میلیون پوند شد که این پیشنهاد با مخالفت مسئولین سلتیک همراه بود. آرسنال، ساندرلند و منچستر سیتی نیز تمایل خود را برای خرید او نشان داده بودند اما، هیچ پیشنهاد رسمی از سوی این سه باشگاه تا کنون به گلاسکو ارسال نشده است. 

وانایاما که خود در سال گذشته و با مبلغی تنها به ارزش 900 هزار پوند به قهرمان 43 دوره لیگ برتر اسکاتلند پیوست، هفته گذشته شاهد تمجیدی جالب از سوی سرمربی خود بود. نیل لنون، سرمربی کار کشته سلتیک در اظهار نظری ارزش حقیقی پسر کنیایی را چیزی بیش از 25 میلیون پوند دانست. 

البته، لنون بر این قضیه کاملا واقف است که باشگاه‌های لیگ برتری و به خصوص منچستر یونایتد، حاضر نیستند که بیش از 15 میلیون پوند برای انتقال وانایاما به تیم خود بپردازند و آن‌ها باید با این موضوع کنار بیایند. 

گری نویل، مدافع سابق شیاطین سرخ که اکنون به عنوان کارشناس در شبکه Sky Sports فعالیت می‌کند، پس از اتمام دیدار سلتیک - بارسلونا که با پیروزی 2-1 سلتیک به پایان رسید، در مورد وانایاما گفت : ”‌ عملکرد امروز، او را به یک گزینه مناسب برای دیگر تیم‌ها در بازار نقل و انتقالات تبدیل کرد و سلتیک باید از این فرصت نهایت استفاده را ببرد. “ 

گفتنی است، وانایاما که در 15 سالگی نخستین بازی رسمی خود را در کنیا انجام داد، تا سال 2014 با سلتیک قرارداد دارد و تا کنون هیچگونه پیشنهادی را برای تمدید این مهلت به مسئولین باشگاه ارائه نکرده است. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 19 آبان 1391برچسب:یونایتد, بارسا ,خبر,, ] [ 18:34 ] [ بهنام ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید . مدیر وبلاگ بهنام . با ما تبادل لینک کنید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 1518
بازدید کل : 141910
تعداد مطالب : 467
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



ریش تراش سه تیغ فیلیپس (مدل 6970)



سلام به تمام بازدید کنندگان از این وب.behnam111.loxblog.com
.
ابزار پرش به بالا
بازی اورجینال PES 2014 ساعت اسپرت طرح رولکس مارک WALAR

امارگیر حرفه ای سایت